Rezultatele căutării tale

Pachete promovare publicitate

Mai jos gasiti pachetele noastre de promovare pentru ansambluri rezidentiale. Aveti in vedere ca toate pachetele contin:

  • CREARE COMPLETA DE CONTINUT TEXT pentru fiecare oferta in parte si pentru pagina de prezentare ansamblu;
  • MODIFICARE FOTOGRAFII/IMAGINI la dimensiunile site-ului nostru si pentru calitate ridicata;

Toate paginile create şi publicate în urma procesului de marketare vor fi optimizate corespunzător din punct de vedere SEO, pentru toate motoarele mari de căutare (Google, Bing, Yahoo, Ask, Yandex, MSN), astfel încât vizibilitatea şi expunerea on-line a ansamblului dumneavoastră să fie excelentă.

Paginile de prezentare pentru ansamblurile rezidentiale si ofertele imobiliare promovate, vor fi aduagate in camapaniile de marketing (ad-words, ad-sense, facebook, etc.) ale portalului Imomatik.

BONUS! Pagina de prezentare dezvoltator imobiliar: creare descriere, date de contact, oferte promovate, ajustare logo.

Pachete promovare publicitate - Ansambluri rezidentiale

Pachet Bronz

Promovare ansamblu rezidenţial monobloc
800 € pe AN
  • maximum 10 tipuri de unităţi locative;
  • pagină dedicată ansamblu rezidenţial;
  • apariţii în pagina Facebook;
  • 2 advertoriale în site-uri partenere;
  • promovare Google+ pentru fiecare ofertă;
  • actualizare lunară;

Pachet Silver

Promovare ansamblu rezidenţial monobloc
1.000 € pe AN
  • 10 – 20 tipuri de unităţi locative;
  • pagină dedicată ansamblu rezidenţial;
  • apariţii în pagina Facebook;
  • 2 advertoriale în site-uri partenere;
  • promovare Google+ pentru fiecare ofertă;
  • actualizare lunară;

Pachet Gold

Promovare ansamblu rezidenţial multibloc
1.500 € pe AN
  • maximum 30 tipuri de unităţi locative;
  • pagină dedicată ansamblu rezidenţial;
  • apariţii în pagina Facebook;
  • 2 advertoriale în site-uri partenere;
  • promovare Google+ pentru fiecare ofertă;
  • actualizare bilunară;

Pachet Platinum

Promovare ansamblu rezidenţial multibloc
2.000 € pe AN
  • 31 – 50 tipuri de unităţi locative;
  • pagină dedicată ansamblu rezidenţial;
  • apariţii în pagina Facebook;
  • 2 advertoriale în site-uri partenere;
  • promovare Google+ pentru fiecare ofertă;
  • actualizare bilunară;